CO DĚLÁME
pro obchodníky
Jak plně využít výrobní, obchodní a prostorové kapacity firmy? Jak plně využít potenciál obchodního týmu? Z našeho pohledu jde o kombinaci práce na rozvoji jednotlivců doplněnou o nastavení systému řízení obchodních aktivit. Přečtěte si případovou studii “Přechod od řízení obchodu excelem k CRM systému” a nechte se inspirovat. Nebo snad chcete zůstat jako majitel jediným obchodníkem ve firmě?
SKUPINOVÝ ROZVOJ OBCHODNÍKŮ
Skupinový rozvoj obchodníků
Práce s obchodním týmem je obvykle rozložena do 3-5 krátkodobých workshopů v průběhu 12 měsíců. Jednotlivé workshopy se zaměřují na základní obchodní dovednosti a strategie užitečné pro život úspěšného obchodníka.
Kouč také zkoumá motivaci a reálné možnosti naplnění cílů a podporuje neustálý rozvoj dovedností.
Témata, kterým se věnujeme:
→ Komunikace a rétorika
→ Jak souvisí neurověda s úspěchem v prodeji
→ Poznej svého klienta
→ CRM – evidence a řízení obchodních aktivit
→ Prodávat hodně a nebo se ziskem? Jde to zároveň!
→ Jsem obchodník – jsem reprezentant firmy.
Interim obchodní management
Je o předávání pracovních zkušeností a odborných znalostí. Mentor poskytuje vedení a pomáhá rozvíjet dovednosti tím, že naslouchá a definuje klíčové body.
Hledá spolu s vámi řešení a v případě potřeby poskytuje rady a oponenturu.